От „Спаси София“ продължават похода си за изобличаване на проблемите в града и предлагане на решения за тяхното справяне. Но това води до познатото недоволство сред администрацията, че някой дръзва да говори, предлага, разрешава и да се възмущава на нейните действия. Публикуваме един такъв епизод, за който гражданската организация съобщи на своята facebook страница.
Годините, през които администрацията живееше с илюзията, че съществува, за да ѝ се молим, все още отекват из коридорите ѝ и до днес. Въпреки че Центърът за градска мобилност разпределя над 200 млн. лв. годишно от нашите пари, все още не е усвоил концепции като добро административно обслужване и уважение към щедро финансиращите го софиянци.
Едва ли някой има съмнение какво би се случило, ако служител в център за обслужване на клиенти на частна компания прояви подобно отношение към клиентите ѝ. Управляващите социалните мрежи на ЦГМ са не само безкрайно нагли в своите отговори, но и не се свенят да блокират потребители, дръзнали да критикуват работата на общинското дружество.
Още преди година, при среща с директора Христиан Петров, повдигнахме въпроса за тази практика и той пое ангажимент, че отговарящите за Facebook ще бъдат сменени, а всички с наложен бан – отблокирани. Тези снимки показват, че нищо от това не се е случило.
Г-н Петров като бивш директор на Столичната агенция за инвестиции, би следвало да сте наясно какво голямо значение имат професионалното административно обслужване и честността. Възнамерявате ли най-сетне да приложите тези принципи и в работата на ЦГМ, или ще го карате постарому?
Екипът ни настоява незабавно отговарящите за социалните мрежи и комуникацията с граждани на ЦГМ да бъдат уволнени, всички блокирани Фейсбук потребители да бъдат отблокирани, а директорът Петров лично да се ангажира, че служителите му ще бъдат научени кой е шефът във взаимоотношенията гражданин-администрация. Г-жо Йорданка Фандъкова – Yordanka Fandakova, един таг и за вас, за да видите как изглежда лицето на вашата администрация.