Инициативата на Българския дарителски форум отбелязва за втора поредна година 1 октомври – Европейският ден на фондациите и дарителите. Нейната цел е да отрази и отчете приноса на дарителите за развитието на обществото.
Вие също може да се включите
През цялата първа седмица от месец октомври на хаштаг #zapali и #азсъмнадежда ще бъдат споделяни истории на подкрепа и промяна, станали реалност благодарение на подкрепата на българските дарители, казват от Българския дарителски форум.
Благодарение на инициативата България се присъединява към още 24 европейски държави, в които чрез десетки събития и инициативи почитат дарителите и благотворителната дейност на фондациите.
Традиционният символ на кампанията остава запалената клечка кибрит, а тази година символът идва с мотото „Аз съм Надежда“, символ на надеждата, която фондациите и дарителите дават за един по-добър живот.
Над € 60 млрд. даряват фондациите и дарителите в Европа за подкрепа на каузи във всички сфери на общественото развитие, посочват от инициативата. Тези каузи се простират в широк диапазон – от защита на човешките права през здравеопазване и образование до грижа за животните и опазване на природата.
Така от 1 до 8 октомври членовете на Българския дарителски форум заедно с техните партньори ще ни разкажат за дейността си под мотото „Аз съм Надежда“ .
От Българския дарителски форум са подготвили календар със събития, посветени на 1 октомври, в който може да намерите всякакви инициативи и кампании – за подкрепа на талантливи деца и ученици, възрастни хора, семейства с репродуктивни проблеми, жени, засегнати от онкологични заболявания, деца и възрастни в неравностойно положение.
Може да се включите, като:
1. Сложите логото на Европейския ден на фондациите и дарителите и използвате хаштаг #zapali и #азсъмнадежда във вашите материали и във всички публикации, свързани с ваши инициативи през седмицата 1-8 октомври. Логото може да намерите тук.
2. Направите кратко видео, в което един служител или целият ви екип разказва за вашите инициативи и подкрепа, започвайки с думите „Аз съм Надежда / Ние сме Надежда“ със запалена кибритена клечка и споделите видеото в социалните си мрежи с хаштаг #zapali и #азсъмнадежда.
3. Смените cover-a на фейсбук страницата на своята организация/компания с визията на кампанията за периода 1-8 октомври.
Повече предложения как да се включите може да намерите тук.